luty 19, 2020
ProPharma
Spożycie soli a nadciśnienie i masa ciała

Spożycie soli a nadciśnienie i masa ciała

Spożycie soli i jej wpływ na nadciśnienie i masę ciała. Różne poziomy sodu i różne diety w amerykańskim eksperymencie. Brak wpływu na zapotrzebowanie na energię metaboliczną.
Read more...
Fale atmosferyczne zagrożeniem dla globalnej produkcji żywności

Fale atmosferyczne zagrożeniem dla globalnej produkcji żywności

Zmiany fal strumienia odrzutowego – ryzyko dla globalnej produkcji żywności. Niepokojący wzrost temperatury Ziemi. Wzrost współistniejącej fali upałów w wielu regionach świata.
Read more...
Poznanie tajemnicy hormonu MCH lekarstwem na objadanie się?

Poznanie tajemnicy hormonu MCH lekarstwem na objadanie się?

Impulsywność behawioralna a kompulsywne jedzenie. Wpływ aktywacji hormonu MCH na impulsywne zachowania żywieniowe oraz nadzieja na opracowanie leku na otyłość.
Read more...
Globalny system żywnościowy – jedno z największych wyzwań współczesnego świata!

Globalny system żywnościowy – jedno z największych wyzwań współczesnego świata!

Globalny system żywnościowy i stojące przed nim wyzwania. Głód i otyłość – jedne z ważniejszych problemów współczesnego świata. Konieczność zmian w systemie.
Read more...
Czy otyłość odbiera nam młodość?

Czy otyłość odbiera nam młodość?

Wpływ otyłości na starzenie się organizmu oraz mózgu. Coraz bardziej przetworzone produkty bogate w cukry i węglowodany proste a dopamina i podjadanie między posiłkami.
Read more...
Co jeść, aby smacznie się wyspać?

Co jeść, aby smacznie się wyspać?

Dieta i jej wpływ na jakość naszego snu. Węglowodany złożone o niskim indeksie glikemicznym, białka i nienasycone tłuszcze. Tryptofan i jego źródła.
Read more...
Jak natura wpływa na obniżenie poziomu stresu?

Jak natura wpływa na obniżenie poziomu stresu?

Wpływ natury na obniżenie poziomu stresu. Eksperyment naukowców Uniwersytetu w Michigan – już 20 minut kontaktu z przyrodą znacząco obniża poziom kortyzolu. Kojące i uspokajające działanie lasu, morza i gór.
Read more...
 Jak wspomóc pracę mózgu? Odpowiednią dietą!

Jak wspomóc pracę mózgu? Odpowiednią dietą!

Wpływ diety na pracę i funkcjonowanie naszego mózgu. Witaminy z grupy B, witamina C, lecytyna, kwas foliowy, mikroelementy, węglowodany złożone oraz dużo wody.
Read more...
Sześć myślowych kapeluszy – sposób na rozwinięcie kreatywności

Sześć myślowych kapeluszy – sposób na rozwinięcie kreatywności

Metoda sześciu kapeluszy – sposób na rozwiązanie problemu oraz rozwój kreatywności. Kapelusze: biały, czarny, czerwony, żółty, zielony i niebieski, czyli różne punkty widzenia.
Read more...
Częściej i mniej – czyli ile posiłków spożywać?

Częściej i mniej – czyli ile posiłków spożywać?

Odpowiednia dieta, czyli 4–5 właściwie zbilansowanych posiłków w ciągu dnia: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Co jeść i kiedy, aby na co dzień cieszyć się dobrym samopoczuciem i szczupłą sylwetką.
Read more...
Spożycie soli a nadciśnienie i masa ciała
Spożycie soli a nadciśnienie i masa ciała
Fale atmosferyczne zagrożeniem dla globalnej produkcji żywności
Fale atmosferyczne zagrożeniem dla globalnej produkcji żywności
Poznanie tajemnicy hormonu MCH lekarstwem na objadanie się?
Poznanie tajemnicy hormonu MCH lekarstwem na objadanie się?
Globalny system żywnościowy – jedno z największych wyzwań współczesnego świata!
Globalny system żywnościowy – jedno z największych wyzwań współczesnego świata!
Czy otyłość odbiera nam młodość?
Czy otyłość odbiera nam młodość?
Co jeść, aby smacznie się wyspać?
Co jeść, aby smacznie się wyspać?
Jak natura wpływa na obniżenie poziomu stresu?
Jak natura wpływa na obniżenie poziomu stresu?
 Jak wspomóc pracę mózgu? Odpowiednią dietą!
Jak wspomóc pracę mózgu? Odpowiednią dietą!
Sześć myślowych kapeluszy – sposób na rozwinięcie kreatywności
Sześć myślowych kapeluszy – sposób na rozwinięcie kreatywności
Częściej i mniej – czyli ile posiłków spożywać?
Częściej i mniej – czyli ile posiłków spożywać?

Najczęściej czytane

  1. 7 obszarów szczęścia
  2. Przepisy
ProPharma