Życie w warunkach nowych wyzwań

Zarządzanie pracą wirtualną w praktyce

W drugim wykładzie Michała Dziekońskiego w ramach serii „Życie w warunkach nowych wyzwań” poruszamy temat pracy wirtualnej, tak popularnej w obecnych czasach. Z webinaru dowiecie się, jak zwiększyć swoją efektywność w pracy zdalnej oraz jak efektywnie komunikować się na odległość – zarówno ze współpracownikami, jak i w codziennych relacjach.

(0 Votes)

Michał Moneta

Copywriter i specjalista ds. zarządzania treścią z mocno marketingowym zacięciem. Na co dzień pracuje w firmie questus jako Content Manager, jest także Community Managerem w projekcie Alberty. Rozwija również swoją karierę akademicką – obecnie na szczeblu doktoranta w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UŁ. Absolwent programu Diploma in Professional Marketing oraz kursów m. in. w IE Business School, University of California oraz University of Geneva. Jest również certyfikowanym marketerem DIMAQ, a także absolwentem szkoleń narzędziowych Google – Ads oraz Analytics. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z takim firmami jak Propharma, ASTORa, Ecol-Unicon, Veolia, OLX, czy Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania. Jest także autorem artykułów publikowanych m.in. na łamach Nowego Marketingu, Agenta Nieruchomości czy questus BLOG.

Śledź nas na Instagramie @drgaja